Assalamualaikum

 

 

   Yessssss, I'm back!!  ekehkeh, haha gedik walhal kelmarin baru update. Ok harini hari air mata sedunia aku rasa, untuk atau bagi aku lah tapi. Dari pagi sampai la ni, asyik nak meleleh je. ish geli. cewah. Lupakan. Hari  ni nak bagi tau, tak semestinya kita menangis kita sedih kan? Jadi, selalu lalulah kau menangis ye!! mana tau kau boleh gembira apabila atau lepas menangis :D unexpected thing rite? haih asal aku mengarut ni --' Apa apa pun, Good Luck kakak kakak dan abang abang yang tengah SPM tu. Buat betul betul ok. Doa yang penting! Doa, usaha dan akhir sekali tawakal. Moga Allah permudah kan urusan korang, senang jawab, hati tenang dan dapat keputusan yang korang idamkan. aminnn. tak lupa juga, ingat mak ayah masa depan! Aku doakan semua dapat keputusan yang cemerlang di dunia dan di akhrihirat kelak, amin, insyaAllah. Tahun depan giliran aku pula! ashhpeyeim weh. nerviousssss. hehe. Need to study hard not smart I guess sebab macam dah tak sempat nak study smart dengan aku yang belajar main main dan tak fokus tahun ni. Dan paling bangga jadi miss sleepy in the class uolls! Haha >< Doakan lah yang terbaik untuk aku juga ya, insyaAllah. Saya doakan nurul ain binti abd rased dapat keputusan yang cemerlang semasa peperiksaan percubaan sijil pelajaran malaysia dan juga peperiksaan sebenar sijil pelajaran malaysia dan juga berjaya pada masa akan datang di dunia dan di akhirat, insyaAllah. aminnnn :) Terima kasih sebab sudi baca dan aku undur diri dulu dah mengantuk. Assalamualaikum. Semoga Allah berkati awak dan keluarga awak. Have a nice day! oh yaa! lupa, aku nak minta maaf kalau ada salah dan silap pada kau dan semua orang ok salah cakap salah bahasa salah adab salah taip dan segala kesalahan yang seangkatan dengan kesalahan. Harap dimaafkan. Terima kasih dan asslamualaikum lagi sekali ;D

 

 

No comments:

Post a Comment

Re-edit by: Nurul Ain http//:gerakanmouse.blogspot.com