Tiada Lagu


Assalamualaikum, hari ini aku nak cerita pasal kecuaian dan kelalaian dan kegatalan tangan aku ni. Sebenarnya nak cerita pasal blog. Korang ada dengar bunyi alunan lagu tak? hah kalau dengar baik cepat cepat tutup lampu terus tidur hehe. Hm apa aku cakap ni? haa lantak lah. Nak cakap kelmarin ke bila entah aku luangkan masa untuk blog sampai lah pepagi buat kononnye nak kemaskan dan berserikan blog aku yang dah bersarang ni lah kan. tup tup lain pulak yang jadi. Godek punya godek ubah punya ubah usik punya usik ish bila nak habis ni haha. oklah masukan kod ini buang kot tu sampai puas hati lepastu baru view blog. Sekali view aku rasa macam ok jer macam cantik jer eh eh perasan. Second view aku dah rasa macam ada something yang tak lengkap dan tak cukup. Tengok tengok balik ohhhhhh rupanya aku TERdelete kod awal html music dumper. Lepas tu dah tercengang sekejap sebab tak tau nak buat apa. Setelah sekian lama aku tatap muka buku *tak ada kene mengena pun aku terfikir nak cuba cari kod tu balik sendiri kat music dumper, sekali dah buka dia dah tak kasi pulak kod html yang aku sangat perlukan untuk menceriakan -,- lagi blog ni, dah cuba banyak kali pun tak ada. Dulu (dua tahun lepas kot) ada sekarang dah takada. Tak ada rezekilah nak 'menceriakan' blog ni. Malas nak pergi cari kat tempat lain aku pun buat buat tak tahu lah. terus sign out -kecewa- Hari ini tetiba rasa nak cerita pasal tu pulak. Sedih sebenarnya blog sunyi sepi ni tapi nak buat macam mana kan redha je lah.

Dah tak tau nak taip apa tiba tiba lost idea.............................................................................................. Esok nak gerak kl dah dengan mak angkat. Tak tahu lagi balik johor semula bila tapi mungkin sebelum bulan 12 rasanya sebab bulan dua belas dah mula tuisyen. Doakan lah semoga perjalan kami ke melaka dan kl pergi dan balik selamat. amin.

No comments:

Post a Comment

Re-edit by: Nurul Ain http//:gerakanmouse.blogspot.com