Kawan . N


Assalamualaikum.

Hm sebenarnya niat nak tulis coretan disini dengan isi yang menarik aka ceria tapi bila buka twitter rasa macam nak nangis pula. Sebegini tak penting aku bagi kau kawan? ha terima kasih. tak taulah apa yang aku fikir ni betul ke salah, itu apa yang aku fikir-berdasarkan apa yang aku rasa dan nampak. Salah apa aku pada kau? Tak dijemput. Alhamdulillah. *Hujan turun. Ya Allah kau berilah aku semangat dan kesabaran yang tinggi aminnnn. Dah lah baru makan meggi mamee yang sangat pedas memang senang lah kan hujan nak turun. mm Itu je.

Aku tulis tu bukan nak burukkan atau jatuhkan kau kawan. Langsung tak ada niat ok? Tapi aku memang taknak cerita kat orang lain dan ini je yang boleh buat aku lega sikit insyaAllah, Alhamdulillah. Terus terang memang aku kecil hati ! Sebab aku memang jenis yang tak lupa apa orang buat pada aku. Kau doa lah banyak2 supaya aku lupakan semua ni. Sebab aku tak nak ingat benda yang menyakit kan hati ni. Minta maaf kalau aku berlebih lebihan. memang aku tak boleh fikir apa2 sekarang. Aku taip apa yang ada dalam fikiran aku je ni. Maaf sekali lagi. Assalamualaikum.









No comments:

Post a Comment

Re-edit by: Nurul Ain http//:gerakanmouse.blogspot.com