Akhirnya ヅ

Result & Class 2013 :
Assalamualaikum :)
 
Anda nampak tittle yg atas sekali ? Akhirnya. Ya, akhirnya setelah sekian lama tidak meng-update blog kini aku meng-update :) Bukan sengaja, tetapi kerana agak busy sedikit. Bukannya sibuk ap pn, busy study. Maklum lh batch 97's kn ( PMR 2012 ). Act tk study mane pn, tuisyen kelas tmbahan di sekolh dn tgok tv je memanjang. Kalau rajin je selak buku sikit.

Cakap pasal study for PMR. 19.12.2012 yg lepas result keluar. Keputusannya agak tidak memuaskan bagi aku. Tapi keputusannya, memang sesuai sangat lh dengan usaha aku yang tidak seberapa ni. Haha. Walaupun result aku kurang memberansangkn dn tk dapat banggakn parents dgn straight A's, keluarga aku tetap supports. Nak ke tk nak ke aku kene terima juga keputusan tu even tk mencapai target aku. 
Syukur Alhamdulillah aku dapat 5A. Paling sedih sains yang aku target A tu dapat B. hm, bukan rezki agaknya. Hm, tk ap lah benda dh lepas. Aku tk nk pandang belakang lg nk pandang depan je. Lepas ni nk study betul betul untuk SPM 2014 nanti * ye ye je aku ni, In Shaa Allah. Aku nk kutip lebih banyak A untuk spm lebih dari yang aku dapat dalam pmr ni. In Shaa Allah, aminnn.

Aku harap sangat sangat dengan keputusan tu aku dpat masuk kelas TK. Tpi harapan aku hancur musnah. Baru baru ni aku dapat tahu yang aku masuk kelas SN2 :( Aku takut tk boleh bawa subjek biologi je. Sebab tk minat langsung dn mungkin bole menjejaskn result spm aku nanti =_=. Cikgu kata dh tk leyh tukar lagi, itu lh kelas awk tahun depan, TETAP. Errrrh ! Tpi aku mungkin tetap nk tkar sbb mak aku pn suruh masuk TK.

Sehati sajiwa tk aku dengan mak aku ? hee. *Alhamdulillah aku dh makin rapat dgn mk aku sekarang :) Kawan aku ckp mungkin bole tukar kalau bawa parents g sekolah jumpa cikgu. Mak Abah aku on je setakat nk dtg sekolah jumpa cikgu. Tapiiiii. hm, tapi lagi :'/ Tapi abah mak aku busy memanjang je sekarang ni. Mungkin sampai tahun depan diorang busy. Stop stop, hee.

Tk nk dh ckp fasal tu. Diaorang ckp kalau tgah Free bile bile masa pn bole jumpa cikgu. Free nye bila pn aku tk tahu :O. Kalau tk dtg sekolah, terpaksa lh aku masuk je kelas tu. Buka kn je lah pintu hati aku untuk belajar subjek tu. Bila keputusan permohonan teknik keluar aku harap sgt aku dapat. Nak keluar dari sekolah tu, nak dapat pengalaman baru nak meramai kn lagi kawan dn macam-2 lagi :)

Panjang dh entry aku untuk kali ni o_O Ni saja lah untuk kali ni. Assalamualaikum ヅ


Semoga anda sihat sejahtera dn panjang umur. Aminnn. 



No comments:

Post a Comment

Re-edit by: Nurul Ain http//:gerakanmouse.blogspot.com