tk de mood !


awak , sye dpt tau semuanye slpas awk pindh dri sklh tu ?
i need you lh skrg nie . bkn nk jmpe sblm pindah ! :'(
em, cam ne lh nk happy balik cam biase .
sume org leyh ckp kt awk sye sentiase gembire .
tapi sape jehh yg tau ap yg sye rse ni ?
tk nk tnjk sdeh dpan kwan-2 lgi .
bile memb ngah khusyuk belajar , mcm-2 yg aku pk kau tau tak ?
hmm , nper kau buat aku cam ni .
aku nk jmpe kau .
sekurang kurangnye tk de lh aku sdey sgt kn .
fb kau pon aku tak tau kn . kau yg kdkut sgt nk bg tau tu nper ?
lpas pindah pas sume ayt-2 kau kt kwan kau sroh ckp kt aku ?
wahh , bertambah happy dohh aku
penat aku pk psal kau dri awl bulan lgi
last-2 jdi cam ni kn ?

# air mate aku dh jatuh . k byee ! :'(


2 comments:

EiQa LyKa said...

akak pernah mngalami kejadian yg sama dgn adik.. akak mmang frust giler masa tu..tp akak dh teruskn hidup..skunk nie die dh ade awek baru..n akak still single..hehehe.. sabar ye dik..

~ Aein ~ said...

hhu, sdeyh kn kak ? tk tau cmne leyyh tetibe suke kt die cam gitu jehh. air mate asyik kuar je bile pk. pape pon thanks ae akak :))

Post a Comment

Re-edit by: Nurul Ain http//:gerakanmouse.blogspot.com